Countdown

fredag 25. juli 2008

Uventet hindring

Egentlig skulle jeg til Danmark i August og få møte mine kjære halvbrødre, men slik ble det da engang ikke. Med min familie er det alltid mye drama, og mye drama betyr som regel ikke noe positivt. Så det blir ingen tur til Skagen eller Lasse og Christian.
Men som plaster på såret skal jeg en tur til Oslo litt senere i sommer, det blir vel koselig.
Og på mandag drar jeg til hytta og søker dekning med onkel og bestemor. Det blir rolig og avslappende. Og jeg slipper og møte en viss mann jeg er temmelig skuffa over!

Jaja, syting er det mye av på denne bloggen. Men det er jo fordi jeg må få ut frustrasjon på en måte. Og skriving er en av de beste måtene å få ut frustrasjon på :)

Hva skulle man gjort uten musikken? Jeez, hadde vært kjedelig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men, sarah og hitra! combo you cant live without.

Mariama sa...

Jeg hadde iallfall ikke gjort noe uten musikk! Kos deg i Oslo^^

Maren sa...

Takk og takk, det ska æ gj^ør ^^

Synd det ikke ble Sarah og Hitra da : /

Lise sa...

Grattis med dagen søta :D