Countdown

mandag 9. juni 2008

Blir Itj Fart Uten Bart!


I helga var det bursdag på Vikhammeråsen, hjemme hos Anja!
Det var über kos og det er lenge siden jeg har hatt så vondt i magen en hel kveld pga av latterkrampe!
Så det sier vel sitt. Bursdagen var utrolig vellykka.
Datt på knærne og landa såVi hoppa tau med vannslangen. Det var morsomt. Når Daniel nærma seg 17, 18, 19 og ublufhj...ja! Daniel tryna så det sang og havna på bakken så lang han var, med gress i munnen! Dette var helt hysterisk morsomt for oss som så det. Altså meg og Anja, og som vi skal minne på Daniel den lyden han laga!!
Kommer aldri til å glemme akkurat dette øyeblikket. Var så utrolig morsomt, trodde jeg skulle dø av latterkrampe når det gikk opp for meg hva som skjedde!

Hadde en utrolig koslig kveld.
Selv om jeg kom hjem med vond hals og hosting resten av natta, etter å ha lekt CP-unge med Nora og Helle hele kvelden :D
"TO IS!"

Noen av bildene som ble tatt i løpet av kvelden:


Super Mario var også innom.


Vakker gjeng som ble samla altså


Bart er tidenes party triks!


Line spiser Ida


Årets nye Lano-unger!

Ingen kommentarer: