Countdown

mandag 9. juni 2008

Ooh, Ludwig! Give it to me!

Jepp da. I dag var jeg og så Sex and The City med Anja, Daniel, Helle og Sarah.
Var veldig kos og for en film! Herremin hvor jeg elsker den filmen.


Skulle i utgangspunktet se den med Sarah, Cathrine og Annette.
Men ble så utrolig frista i dag at jeg ikke klarte å si nei... (A)
Men skal jo se den med de tre jentene mine senere i uka uansett! Må sees en gang til på kino.

Skjønner ikke hvorfor kritikerne har vært så fatalt strenge. Må ha vært middelaldrende menn i
midtlivskrisen som har funnet ut at de skal anmelde tidenes jentefilm og deretter være jævlig
bitter fordi man ikke har skjønt en dritt av hva som har foregått!

Haha, høres ut som jeg er rimelig bitter. Men det jeg vil fram til er at om du ikke har kommet deg
på kino for å se Sex and The City enda, fordi du tviler etter det kritikerne har sagt...
Glem det! Spring til nærmeste kino med engang! Filmen er fantastisk!
Søt, morsom, trist, koselig, vakker og fantastisk! Årets jentefilm! Må sees!


Mr. Big er så søt i filmen, og Charlotte!<3 Samantha er bare vanvittig hærlig og Carrie er jo den man elsker uansett!!

Ingen kommentarer: