Countdown

torsdag 28. august 2008

M38

Jeg har levd uten nettverk de siste to-tre dagene, skjønner ikke åssen jeg har overlevd.
Okei, litt avhengig av data? Ja! Men sånn er det nå bare...

I morgen skal jeg i viktig møte med folk angående Ungdomsbedriften vår. Vi har ett mulig film oppdrag, dette blir spennende :D Også skal vi kanskje lage reklamefilm og vise på kinoen! Jeii! Men det koster en del, så vi får se om vi orker å bruke penger på sånt...
Det er en del jobb med å være 1/3 sjef i en klasse bedrift som dette. Men det er jo samtidig veldig morsomt :D Vi har også fått to andre oppdrag, begge er å lage websider for forksjellige borettslag. Jau jau...

Ellers...Om du er i byen etter skoletid en dag finner du meg sikkert på Tulla Fischer med mine merkelige klassekamerater. Vi henger mye der hvis vi har penger til kaffe. Sladder og kaffe blir man aldri lei!

Jeg har visstnok skrevet en bra skildring av aldersgruppen for en mulig restaurant kalt "Naustet" som ligger i kjøpmannsgata. Men dette er jo ikke sant, for restauranten finnes jo ikke. Men den finnes på oppgavearket og lærern likte skildringa mi. Det liker vi!

Supermario64 tar helt av om dagen. Er så hekta at det er nesten litt skummelt! Skal prøve å runde spillet. Bror er også hekta, han mangler 2 stjerner. Tror han sliter litt med de siste stjernene nå, men han vil nok klare det snart. Gleder meg. Har faktisk aldri runda spillet før, så det blir spennende, selv om jeg vet hva som skjer er det jo kult å få se det selv, med egne øyne.

Og helt til slutt så må jeg bare si at du må ta en titt innom sol.no på web tv der, "Katarinas verden" - kjempe festlig. Katarina var på Hove. Det var jeg også..visstnok er jeg med i sånn to sekunder i den ene episoden, det vet jeg ingenting om, men har hørt rykter om det. Hihi. Uansett, verdt å se, morsomme greier..

Natta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I LOVE KATARINA! HO E GOILLEGO!

Lise sa...

Supermario = gøygøy :D

Maren sa...

sarah: jaa, løvz her ^^

lise: mario e bestest!!