Countdown

tirsdag 5. august 2008

Oppsummering

Nå er det ikke mange dagene igjen til skolen begynner igjen. Helt sykt egentlig. Sommern har gått så fort! Altfor fort! Føles ut som jeg fremdeles skal ha en mnd til med ferie, men neida! Tull og tøys!
Uka som kommer nå blir det visst masse besøk hjemme i huset. Skal ha ett hade party til Thea som reiser fra oss :( også skal vi ha star wars maraton. Veitikke åssen filma æ ikke har sett og sett lengere æ, men det finn æ vel ut på fredag (:
Mamma reiser til Sverige og aner fred og ingen fare, mens yndlings dattera tar helt av med masse gærne freaks rundt om i huset. Men det er godhjertede freaks, så det får gå (:
Fra fredag av blir det iPod Touch i bukselomma og ikke iPod nano med 2GB minne. (som vil si så og si ingenting av musikk -.-) Gleder meg til å få mere plass også har jeg med meg internett overalt! Kjekke greier (:
Og neste uke blir det hyttekos i Åfjorden hvor firkløveren omsider blir samla. Det har vel ikke vært så alt for mange slike stunder det siste året. Synd å si det, men nå får vi da retta opp på det også. Masse sladder, god mat og drikke, kortspill, brettspill og dokumentasjon av det hele (kamera) gjør at dette er dømt til å bli så mye mer enn vellykket. Blir koselig det, jenta<3

Noen bilder fra forskjellige anledninger og stunder:


Mille! Søteste danske-jenta jeg vet av!


Minste lillebroren min. Herlig guttunge<3

James og Lilly Potter. Aner ikke hvem som har tegna, fant
det på datan min. Leser for tiden Harry Potter 5 så passa
bra å putte inn et lite bilde av disse to.


Eldste lillebror og nabogutten. Jula 05 tror jeg.


Her har vi minstemann igjen, du. Jula 05.


Meg og Nora i maske-bursdag hos Anja.
(Uten våre egne masker vel og merke)


Muse konsert høsten 2007. (22. oktober)
Kommer aldri til å glemme! Herlig opplevelse!<3

3 kommentarer:

Daniel Røskaft sa...

haha, gærne freaks? :P Starwars maraton kjæm t å kicke ass:D va det greit at vi lå over foresten? (eller ihvertfall mæ)

Maren sa...

jada, går bra det (:
(må bare finn plass til alle sammen xP)

Daniel Røskaft sa...

haha, æ tar ikke så my plass:P
menæ ska muligens vær hjem alein i helga, så hvis vi vil kan vi kanskje ha slumberparty i børsa kvelden etterpå :)