Countdown

onsdag 8. oktober 2008

Bloggmania

Lite med søvn i kveld. Men her sitter nå jeg og surfer på nettet. Har fått litt Harry Potter dilla de siste timene, så det blir vel lesing etterhvert også. Kanskje ikke i dag, men senere i uka?

Jeg så forresten Fire Walk With Me. Freaky film! Glad jeg ikke så den før jeg så Twin Peaks serien. Filmen hadde ødelagt masse. Og hvis man ser filmen etter man har sett serien kan den hjelpe til å oppklare det meste. Men siden min hjerne allerede hadde funnet ut av det meste ble filmen en liten gjenfortelling av serien. Dog, en ekkel gjenfortelling!!
For deg som er uvitende; Twin Peaks - TV serie av David Lynch, Fire walk with med - Film av David Lynch som forklarer forhistorien til serien.

Btw, gjerne still spørsmål eller bare send inn en kommentar. Kos å lese at folk leser (:





Jeg vil ha en sånn! SE SÅ FIN <3

Ingen kommentarer: