Countdown

søndag 12. oktober 2008

Wonderland




Det å sove er kanskje noe av det beste som finnes. For det første, du slipper unna dagens tjas og mas og i tillegg blir du uthvilt. Er jo så deilig å bare ligge å sove i mange timer og drømme de mest underlige drømmene og ikke minst det å drømme koselige drømmer.

I dag våknet jeg etter å ha drømt en så fantastisk søt og koselig drøm. Husker ingenting av den lengere nå, men når jeg våkna, så hadde jeg et smil om munnnen og dagen kunne ikke ha starta stort bedre enn dette! Hadde lyst å bare sovne igjen å fortsette å drømme fra der jeg våkna. Det bure egentlig gå ann! Vært litt kult å kunne styre sine egne drømmer, men allikevel litt dumt, for da hadde man jo ikke fått så positive overraskelser, som når man våkner med en slik følelse jeg hadde i dag.
Okei, du kan jo risikere å våkne livredd etter tidenes værste mareritt, det har jeg jo også opplevd, men det er mye mer sjeldenere med mareritt enn søte drømmer! Det er bra! :)

Nå har jeg skrevet 3333 ord i rapporten min, så da sier jeg natta!

Ingen kommentarer: