Countdown

lørdag 29. mars 2008

Alt på en gang!

Har kommet hjem fra New York nå!
Deilig å komme hjem, men samtidig var det også veldig trist.
Mormoren min døde den samme kvelden vi kom fram til New York.
Det var veldig ventet at det skulle skje da, vi satt hos mormor hele tiden
den kvelden før vi dro med toget til Oslo, for videre å ta fly til NY.
Var veldig trist på toget den kvelden, men når vi kom fram til NY så
ventet vi bare på at tlf. skulle ringe, noe den gjorde to timer etter vi kom fram.
Jeg tok det ikke så ille mens jeg var i NY, men jeg ville heller ikke tenke
noe på henne mens jeg var der. Kanskje litt egoistisk, men jeg tror hun
har ønsket at vi skulle ha en fin opplevelse mens vi var der.

Når vi kom tilbake ble alt værre. Da var vi tilbake til virkeligheten,
og dagen etter vi kom hjem var begravelsen. Det var utrolig trist,
men det var en fin begravelse.
Tanta mi holdt en utrolig fin tale i kirka.
Jeg var med å bar kista ned til graven.

Trodde ikke jeg kom til å ta det så tungt som jeg gjør, men men...
Det begynner å gå bedre nå...
Er bare det at jeg savner henne så utrolig masse!!!

Ingen kommentarer: