Countdown

onsdag 19. mars 2008

I know...

Okei!
Bloggen min i det siste har vaert lusen!
Naa maa jeg skriv med rare bokstaver
fordi jeg er i New York for tiden, men whattevah! :-P

Ble en liten pause fra bloggen en stund der, men naa er jeg da som du sikkert ser, tilbakee!
Mormor var veldig syk en stund og de to siste ukene for vi dro til New York var jeg og mamma
(og resten av fam. seff) hos mormor.
Det var grusomt aa dra fra henne forrige tirsdag, hun var saa daarlig!
Men resten av familien sa at vi maa bare tenke paa alt annet enn dette mens vi er i New York,
ogsaa tar vi alt naar vi kommer tilbake....



Jeg vil ikke tilbake...
Det er da alt blir virkelig
igjen, alt blir tilbake til
det "normale", men det er
jo ikke normalt lengere
det heller...
Everything is just fucked
up in Norway right now!

Men New York er perfekt!
Har nok penger med og jeg har
shoppa en god del allerede.
Skal faa tak i en Louie veske
i morra, jippi<3>

Ingen kommentarer: