Countdown

søndag 23. mars 2008

Food, Food and Food

I dag er det 1. paaskedag og det er en stor dag for Italienere.
Denne dagen bestaar av aa lage mat, lage mat, spise og spise!
Klokka halv to i dag begynte vi med anitpasti (spekemat) og en
time senere gikk vi videre
til Ravioli, nam nam! Rundt 1900
blir det noe kjott mat, stek av ett eller anna. Blir sikkert godt det ogsaa!

I mellom maaltidene har jeg pakka! Rull, rull og atter rull!
Uten det trikset har jeg aldri faatt med meg alt hjem...
Egentlig saa faar jeg ikke med meg alt hjem heller.
Det som blir staaende igjen er: et par sko, to gensere og en t-skjorte.
Men det er ikke saa farlig!





HAPPY EASTER!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Høøøø? setter du igjen klæær????

Maren sa...

ja, måtte det!
Fikk plass til litt av klærne i en annen bag, men måtte legge igjen to gensere!