Countdown

søndag 18. mai 2008

16. Mai - En kald opplevelse

16. Mai er fotballens nasjonaldag i Norge.
Rosenborg spilte mot de hatefulle Kanarifuglene, Lillestrøm, med eks-rbk spiller, Vidar Riseth i spissen!
Jada, det ble liv! Masse sang og rop og glede!
4-0 Til Rosenborg, vel fortjent :-D
Beste kampen i år, og vi fikk se ekte kampglede fra de trønderske gutta!
Utrolig bra det laget rbk spilte med på fredag! Dette liker vi!

Etter kampen dro jeg og Annette til Festningen, møtte folk fra schøning som vi dro oppover med, og vi møtte enda flere folk fra schøning som vi hang med! Så ble Annette ganske opptatt etterhvert og jeg måtte finne noen andre og være med :-P
Ikke no' problem da jeg fant folk fra min egen klasse, Jeii! Var vel med de så og si resten av kvelden før jeg skulle hjem, da slo man følge med Annette og Håvard. Vi spiste mat på Burger King! Det var syyykt godt :-D! Og der møtte jeg LISE :-D! Lise var russ da, det er ikke Lise nå lengere!

Alt i alt en veldig bra dag!

3 kommentarer:

Lise sa...

Også fortelle du ikke at du møtt mæ :'( *sip*
=P
va det ikke kaaldt på festningen?

Maren sa...

Ååå! Det hadd æ helt glemt x)

Det va jævlig kaldt, e forkjøla no for å si det sånn xP

Lise sa...

Jeei, hihihi!