Countdown

onsdag 14. mai 2008

Platekompaniet = Ran av lombok


Maren har kjøpt CD'er i dag! Jeii!
Folk har sagt at The Kooks' nye plate er så dårlig og skuffende i forhold til deres første.
Greit nok, synes også at det første albumet var bedre, men det var jo også sykt bra!
Man kan ikke forvente at et band skal lage et så bra album en gang til,
iallefall ikke som plate nr.2
Kanskje kommer det et enda bedre album neste gang! Jeg hørte på "Konk" i dag og jeg likte de fleste sangene med noen få unntak. Synes det var en søt CD med mye sommer musikk som vil bli avspilt på grillkvelder med venner : )
Også har vi kjøpt "Maskineri" - Kaizers nye plate : D
Litt rap må man ha! Hip Hop med Kanye West slår aldri feil! Aldri!

Og enda mer søt sommer musikk med Jack Johnson og hans gitar! Herrrlig!

I morgen skal dere få se hva meg skal ha på seg på 17. mai.
Nei, jeg var ikke en av de som fikk bunad til min konfirmasjon, var litt for liten enda så man venter til neste år, da blir man 18 : D

Nå SKAL jeg legge meg!
Natta verden!

1 kommentar:

Anonym sa...

MAREN ,, Jack Johnson !



:-) I am so proud, you have no idea. lurv på han <3