Countdown

lørdag 24. mai 2008

Jo, Nei, Kanskje, Så det...

Jo, nei, i det siste har det vært rar blogging.
Men det skyldes da forvirring i systemet i toppetasjen.
Jeg vet ikke hvar som skjer og hvordan jeg skal oppføre meg etter det som skjer...
Ja, nettopp! Jeg forstår det ikke jeg heller!

Forvirra og Frustrert!

Er egentlig ganske deppa for tida, selv om jeg utgir meg for å være veldig glad...
Make sense?
Neppe, men jeg føler jeg maser om jeg snakker til folk, det gidder jeg ikke.
Men jeg har jo deg å prate med. Takk for det, du, min bestevenn<3> hatt det latterlig morsomt!

Dette er skolearbeid.
Ser proft ut, litt for proft for oss kanskje? Neeei, aldri! :-D
Helle og Meg er flinke! Selv om vi vil gjøre alt på nytt!



Dette savner jeg! Masse!
Muse konserten som var 23 Oktober, 2007.
Konserten begynte 1930. Det var sykt! SYKT!
Og togturen hjem var fin! Lite søvn, men masse prat. Det var koselig å ha noen å snakke med. Militær-duden var snill han! :-)

Ellers savner jeg Mormor!
Hun hadde vært grei og ha nå. Sånn som jeg husker henne når jeg var mindre. Da jeg fikk smurfeeske på butikken og lekte med dukkene hun hadde hos seg. Den ene dukka var mi. Den har jeg ikke fått tilbake. Jeg fikk den av Mormor i dåpsgave, men jeg har ikke fått den tilbake etter hun dro sin veg!
Jeg vil ha den tilbake...

Ingen kommentarer: