Countdown

søndag 18. mai 2008

17. Mai

Annette og Maren jubler med:
Hipp, Hipp Hurra!
Hipp, Hipp Hurra!
Hipp, Hipp Hurra
Resten fortsetter jo:...Hurra, Hurra
Annette og Maren: øø.. åja! Va det fler Hurra no!?!

Var livredd for at jeg var alt for dårlig til og greie og stå opp, men turen inn
om Burger King hjalp masse på dagen derpå! :-)
Dro ned til byen med Annette.
Vi så på tog, og på grenaderkorpset hvor vår kjære Fredrik spiller sax : D
Moro, moro!
Så ble vi dradd med inn i schøning toget, ja, maren fra katta gikk i schøning toget, wiho!

Lunsj hjem til Cathrine var utrolig deilig og jeg ble så mett!!!
Så ble det middag hjem til med med Annette og Cathrine. Utrolig kos kveld! : )
Kjempe glad for at jeg har disse to jentene! Har ikke klart meg uten!!<3

3 kommentarer:

Lise sa...

Det så ut som en fin kjole :O

Maren sa...

Takk ^^

Mariama sa...

Jeg liker også sånn is!