Countdown

mandag 22. september 2008

Cappuccino og Rapport, men ikke om kasus.



Jeg har skrevet egenvurdering på 2088 ord i dag.
Har du gjort noe som er mer spennende? Tviler!!

Eller, kanskje du har gjort noe som jeg synes er en av de morsomste tingene det går ann å holde på med, nemlig; KASUS!
Okei, jeg mener ikke det, norsk læreren derimot. Hun ELSKER kasus! Kasus er livet. Vi har funnet ut at hun gikk på Speed den første timen vi hadde om norrønt grammatikk.
I dag snøvlet hun og sa "klomplisert" ironisk nok. Så i dag var det alkohol. Aiaiai, for en lærer. Litt søt da x)

Engelsk lærern elsker Amercian Beauty forresten. Jeg tror kanskje vi kommer til å se den filmen i løpet av vår tid på Katta...

Ellers har Pappa kjøpt kaffemaskin som veier 12 kg. Den lager god Cappuccino <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva slags kaffemaskin er det som ikke lager hvitt hjerte i skummet!? Skuffeeet ..

Lise sa...

American Beauty er jo bra fin :D
Og forresten, jeg er pro på kasus ;D

Maren sa...

Nora; Dette e random bilde fra nettet. Gidda ikke ordne med bilde sjøl :P

Lise: Jojo, filmen e bra. Men hu nevne aldri nånn andre filma og hu nevne filmen så ofte hu kan :P

Anonym sa...

Så den lager hjerter? Da vil i så fall jeg ha en kopp med cappuccino i bursdagsgave!