Countdown

torsdag 11. september 2008

Shopping og Snørr

Iihsj, ikke spesielt bedre i disse dager heller. Har vært forkjøla siden skolestart nå og det har kun blitt værre og værre. Spiser strepsils og har tørkepapir-pakker overalt. Mamma har vært snill i kveld. Hun har spurt om jeg vil ha mat og drikke og har latt meg ligge på sofaen med pledd og sitron-vann. Koselig ^^

Anyways, vært litt shopping i disser dager.
Her er det jeg har kjøpt:


Skjerf fra H&M
79,-


Cardigan i ull fra BikBok
399,-


Lue fra Swag
399,- ja, dyr o.O


Støvletter fra Økonomisko
399,-


Ekstern harddisk fra Datakjeden, 500GB
699,-


Også har jeg rydda i klesskapet mitt. Kasta gamle klær så jeg skal få plass til nye.
Må vel innrømme at hyllene over ikke er så ryddige.. Og jeg har ikke fått vasket alle klærne
ennå...Kan bli trangt i skapet etterhvert, men men ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

ntå.. homo lua..

Maren sa...

teiting!