Countdown

mandag 8. september 2008

Grease is the word and Batman is the movie!

Så Batman på kino i går!
Syyyykt bra, elsker den :D Alle andre har vel sagt det samme før. Så gidder ikke gå så mye mer innpå den filmen. Joda, jeg synes også at Heath Ledger gjør en fantastisk prestasjon i denne filmen, og det er utrolig synd at vi ikke skal få se mer fra dette skuespiller talentet. Men han gjorde en verdig jobb før sin død og han vil nok ikke glemmes med det første etter denne filmen ;)

Klassen har bestemt at det blir Grease-tema på klassebilde. Jeii...
Æsj, egentlig bryr jeg meg ikke og jeg hadde lite engasjement når diskusjonen om tema føyk rudnt i klassen i dag. Men det ble da Grease til slutt, så da blir det vel naturlig å være Sandy da.
Blir mange Sandy'er og Danny'er på klassebildet i år, men det kan bli ganske søtt :)

Jeg har tenkt å ha på meg svart thights, en lang svart topp, svart skinnjakke og svarte høyhæler. Også må jeg vel egentlig krølle opp håret, men får se om jeg gidder det styret for klassebildet. Får evt. gjøre det kvelden før elns :P

Ellers har jeg blitt syk. Hoster hele tida. Men jeg overlever vel denne gangen også!

Ingen kommentarer: