Countdown

lørdag 20. september 2008

1000 knas



I dag var den store knuse dagen på jobb:
2 tallerkener
1 skål
2 glass

Det høres ikke så mye ut, men det blir masse og koste opp!

Ellers har kvelden vært rolig. Hjemme hos Annette, pizza og brus. Greit nok det, men begge hadde skikkelig lyst på fest, så det ble litt kjipt og bare være hjemme :/
Vi tenkte og dra på OFFH, men gidda ikke. Så angra vi... jaja. Blir festing neste helg iallefall! :-D

Ellers ble jeg vekt av min kjære bror som spilte høy musikk opptil flere ganger i morges:
1. gang: 04:56
2. gang: 06:37
3. gang: 07:15
4. gang: 08:45
Er så forbanna at jeg kunne drept han, vekt han til live igjen og drept han på nytt!!

3 kommentarer:

Lise sa...

Jeg fikk med meg ett av knasene, hihi :D

Anonym sa...

æ syns høy musikk e bedre enn sexlyda fra kjellern, en persjon utafor viduen som sjer på dæ eller olsenbanden filman aaanyday! ;)

Maren sa...

daniel:
mulig mulig, men æ klikka mentalt av det her og. enda en ting på lista x)

lise:
hehe, jeii! Knuste tre nye glass i dag. Vært helt ekstrem i helga her xP