Countdown

søndag 19. oktober 2008

Dagsform = Æsj





Våkna med tett hals og null stemme. Og jeg skulle egentlig jobbe fra 1030 - 1830. Meen, siden jeg var så slapp fikk jeg Elican aka Ellen til å jobbe for meg :D <3 Kjøpte One Tree Hill season 1 på vei hjem. Det er kos å se på. Har vært en litt deppe dag, da dagsformen er sugen, men dro allikevel på RBK kamp da. Endte 1-1 mot Godset som ikke har vunnet en kamp siden august -.-
Mamma skal se Himmelblå nå, men jeg får se OTH etterpå da :)



Brooke er jo bare best, genial jente!


Greit pen. Dog, Nathan blir kjekkere i løpet av sesongene ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fant bloggen din helt randomly, og ville bare si at jeg elsket One Tree Hill frem til sesong 5. Karen er den store favoritten, må si at jeg savner henne noe fryktelig. Moira Kelly er en fantastisk skuespiller. Har du sett på ekstramaterialet? Haha, det er helt konge. Ler meg ihjel av kommentarene til den siste episoden. Sophia Bush er søt når hun snakker om at hun er fan av The Cutting Edge. Elsker den filmen jeg også :D Og Paul Johansson og Barbara Alyn Woods er utrolig morsomme.

Jeg synes James Lafferty er kjekkere enn Chad, by far. Ingen stor Chad Michael Murray fan.