Countdown

søndag 12. oktober 2008

Toilldag og koskveld med Cathrine og Lucy Luu!

Hva skal du gjøre for å få masse ungdom opp halv sju om morgenen på en lørdag?
Jo, sørg for at byen har Toilldag! I går var jeg, Cathrine og Annette i byen klokken 0800, meget trøtte og egentlig ikke speiselt gira på shopping. Men det var jo litt moro allikevel og jeg fant ut at jeg har spart 1100 kr på å kjøpe de klærne jeg kjøpte på salg. Egentlig kjøpte jeg overraskende lite, men det var vel mest fordi jeg var så himla trøtt og ikke gidda å se etter så mye klær.
Det jeg kjøpte:
- Peak performance hettejakke
Betalt: 300,- Ord. pris: 900,-
- Bula joggebukse
Betalt: 149,- Ord. pris: 399,-
- Gant skjorte
Betalt: 200,- Ord. pris: 500,-

Senere kom Cathrine. Vi hadde leid film, Rice, med Lucy Luu i hovedrollen. Ganske crappy, blodig, voldelig og mye sex. Vi konkluderte med at dette var en ordentlig guttefilm, men underholdende var den. Så spilte jeg litt Supermario64 før jeg hoppet til køys.

Her er noen av høstens glade dager:


Vi har kort med speil på i klasserommet som forteller deg hvordan en HIV positiv ser ut.


Line på bursdag hos Nora og Daniel


Gathering av Katta-freaks @ Yngvild's.


Hjemme hos meg. En kveld med masse 90'talls musikk.


Hyttetur på Øysand med bestevennene!


Meg på hyttetur med bestisene, igjen.


Og nok et bilde fra Katta-freaks gatheringen. Skal sies at det
er noen som ikke går på Katta her, men care.


Kosekveld til Marit med Doritos, prating og pilsing.

Ingen kommentarer: