Countdown

tirsdag 14. oktober 2008

Tulla Fischer

Tulla Fischer er blitt stamplassen til cafè-gjengerne i klassen. Dro dit med Nora, Sarah, Joppe og Daniel. Jabbing og sladder. Også spiste jeg god rekesalat. Etter en stund så vi Marit i køa, så jeg gikk og snakket med henne og slo meg ned litt med Marit og Torunn. Og siden Sarah og Joppe skulle på shopping, ble jeg bare sittende. Det ble mer sladder og jabbing. Var en kos dag (:

På skolen holder vi på med lyd. Jeg er ikke så engasjert i å lære spesielt mye om lyd ogsånn egentlig, så dette blir vel to litt kjedelige uker. Men men får se fram til helga og neste uke, da litjbrødren ska kom :D <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

:D søt du ja

Maren sa...

nei, DU e søtest!

(hvis du ikke tok den, æ leike klisjè kjærstepar, litt sånn dæ og lars ;D)

Anonym sa...

ja, som mæ og lars. vi e seriøst kjempeklissattttt :-)