Countdown

lørdag 18. oktober 2008

Helg, igjen.

I går var jeg på fest hos Erika i klassen. Var masse ukjente og kjente fjes. Det var en morsom og koselig fest. Sier ikke nei takk neste gang heller ;P

I dag har jeg vært på jobb. Bråvåkna og trodde jeg hadde forsovet meg, noe jeg ikke hadde gjort, bare drømt. Starta dagen med en liten hodepine og en litt gruggen følelse i magen. Stappet i meg litt Ibux før jeg tok turen til Solsiden. Med en kakaomaskin som hylte og nesten en kunde i minuttet på kassa (sto aleien i kassa) så var dette en veldig slitsom sjutimers dag. I morgen blir det åtte timer. Wiho!
Etterpå dro jeg en tur på Tulla Fischer med Sarah og Daniel, det var veldig koselig og avslappende. :)
Begynner å bli rimelig forkjøla, tror jeg bør legge meg snart egentlig, litt trist med tanke på at det er lørdag, men men, jobben kaller -.-

Litt bilder fra kvelden plukket fra Facebook:


Random blanding av folk.


Litt i de senere klokketimer.


Drikkelek med kortstokk.


Tina og Espen har det moro med dansing, om jeg kan kalle det det?

Ingen kommentarer: