Countdown

tirsdag 25. desember 2007

Dagen etter dagen

1, juledag!
Er en fin dag, iallefall startet det som en fin dag.
Men i seks tiden ble den ødelagt av mageknip som er helt ekstrem...
Men heldigvis fikk jeg så mange fine gaver, bl.a. tøfler og morgenlåpe, noe som hjelper bra, for det er verdens beste morgenkåpe jeg har og tøflene er utrolig gode!!!
Så dagen i dag tilsier joggebukse, gode tøfler og myk morgenkåpe.
Jeg trives.
Og jeg tror Narnia skal bli lest etterhvert også...Vi får se med tiden!

Ellers ble jeg veldig fornøyd med gavene. To favoritter kom da ikke overraskende nok også fra to foreldre:
1. Tur til New York
2. Sesongkort på Lerkendal
Hvem jeg liker best er ikke godt å si.

Folk har vært generøse i år, eller kanskje jeg bare har vært ekstra snill?!

Et lite og uoversiktelig bilde av gavene som er lagt vel organisert i en pose...eeh, ja!