Countdown

fredag 21. desember 2007

Jul igjen...

Endelig! Dette er noe jeg har ventet på veldig lenge, JULEN!
Og i julen skal jeg sove, spise, slappe av, nyte julepakker og sove enda mer :-D
De tre ønskene som jeg har angående julegaver er:
1. Tur til New York (Som jeg faktisk får.)
2. Sesongkort på Lerkendal.
3. <-- Musikk DVD - Muse, Absolution tour.

Skolen er ferdig for noen få dager, og det skal nytes.
Det ble i dag feiret med tur i Nidarosdomen hvor det var
forskjellig underholdning som pågikk under gudstjenesten. Veldig festlig faktisk. Iallefall med tanke på mannen som satt bak og sang så høyt og dypt at han kunne tatt en solo med det samme. :-)
Juleferien fram til 3. juledag skal foregå hjemme hos pappa med familie fra nært og fjernt!
Brødre fra Danmark, Bestemor fra Hitra, Mere besteforeldre fra Munkvoll ++, og alle skal da bo i et hus i vakre Melhus!
Snart får vi forresten vite hvem som vinner Idol. Håper B.J vinner. Han er søtest, i tillegg sang han bl.a. Paolo Nutini. Vi liker Paolo Nutini.
Julegver jeg vet jeg får:

1. Tur til New York - Mamma
2. Gavekort fra H&M - Mormor

3. Tøfler, men det vet jeg egentlig ikke da...Lang historie! Tøflene får jeg iallefall fra denmest useriøse på jord, Helle!
Er vel de jeg vet av. Her er da to små halv-brødre som jeg tenkte dere skulle få se. Meen, de følt ikke helt for å bli avbildet i kveld.
Den yngste lovte meg et bilde i morgen, så vi får se da. Kanskje vi får sett noe litt mer detaljert og spennende da.

Vi ser fremdeles på Idol, men vet ikke hva resultatet er ennå..
Nå tror jeg kanskje vi får vite resultatet snart.

Uansett, vi har fått kjøpt juletre i dag :-D Det skal komme inn i stua i morgen og på søndag skal vi pynte tre, og henge opp fuggelbænd i toppen av et tre. Er ganske trøtt etter mange, lange uker på skolen, så det blir nok en tidlig kveld i kveld. Jeg har da tidenes mykeste, bredeste og beste seng!!!
Så jeg sier gentlig bare god natt, også snakks vi vel i morgen :-D

Glenn vant Idol 2007. Ja,ja! :-)

1 kommentar:

Daniel Røskaft sa...

Melhus, oh vakre melhus ;) hah.. Glenn er en pedofil gammel synge mann som jeg ikke liker.. BJ FTW!

Kos deg i jula!