Countdown

torsdag 20. desember 2007

Hei og Hå!


Skal da prøve å begynne å skrive på en liten Blogg, igjen!

Må nesten innrømme at jeg er en som har ørten-tusen blogger,
men gidder ikke å holde på i lengden. Men men...som det står
på de andre bloggene, denne gangen skal jeg holde ut og skrive
jevnt hele tiden :-D

Må nesten ha en liten introduksjon på hva som skal inneholde
denne fantastisk vakre blomsten av en blogg.
Den skal da handle om mitt liv, mine venner, hva som skjer og
mine opplevelser. Altså, meg! ! ! Siden livet mitt består av
useriøse personer, en useriøs hverdag og et ellers veldig useriøst liv,
egner jeg med at det ikke blir så veldig tørt og leksikon-aktig blogg :-P

Dette vakre bildet som du da ser på venstre side er altså meg for noen
år tilbake. Flinke fotografen er da en av mine aller beste venner, Sarah.
Dette viser da min fantastiske form for uttryksjoner som jeg har.

4 kommentarer:

Sarah sa...

nåmmin <3 HALLO, kjære!

Daniel Røskaft sa...

haha.. føle æ en liten henvisning t helle her eller? =P

Maren sa...

hmm?

Daniel Røskaft sa...

" Siden livet mitt består av
useriøse personer, en useriøs hverdag og et ellers veldig useriøst liv,"

haha