Countdown

lørdag 22. desember 2007

Makt...

Brødre er slitsomme, men søte. Vanskelig å bli sur på, men jeg har makt!
De gjør som jeg sier hvis jeg gir trusler.
GTA er et alt for voldelig spill og det skal ikke små gutter spille.
De gjør det allikevel, også slår de, ikke hardt, men man skal ikke slå.
De slår ikke meg, bare hverandre. De er dumme som slår. Jeg tar GTA.

Ellers er været grått og det frister lite å gå ut av døren i dag, får se om jeg tar den turen i morgen istede. Tror jeg tar en dusj i dag.

Vi er hjemme alene, pappa og kona er ute og handler siste ingredienser til julematen.
Vi får pinnekjøtt på julaften :-D
Pappa får et eller annet som jeg ikke husker hva heter, husker bokstavene, men ikke hvordan de skulle settes sammen. (pkksain, og sikkert noen flere) Det er iallefall den der gele tingen med masse rart inni som ingen liker, man bare ser på den, men pappa liker den. Pappa liker det meste, det er bra å ikke være kresen :-D

Det er kaldt ute, jeg savner sommeren. Den er som regel varm. Det var den i juni!

2 kommentarer:

Sarah sa...

ASPIK(K)!
SÅNN SOM E I CABARET! :'D

æ hate det!

Anonym sa...

ah, du har blogg du og :-)