Countdown

mandag 24. november 2008

Mimre...



Siden jeg har slutta på Choco Boco, skal jeg nå mimre litt over de små gleder og irritasjoner ved å være der

10 små gleder
1. Om det er lite søppel på søndag
2. Om man kan få sitte å ta lunsj i 30 min
3. Lite folk
4. Ha nok av glass, kopper, fat osv
5. Arbeidsdag på søndag fra 11-18
6. Stamkunder
7. Glade kunder
8. Stormfull dag
9. Jobbe med Ellen eller Malcolm
10. Få latterkrampe akkurat når en kunde kommer til kassa

10 ekstreme grusomheter
1. Bruke søppeltralla
2. Være i bakrus
3. Vite at mattilsynet er ute på jakt
4. Misfornøyde kunder som ikke forstår
5. Gå tom for glass, kopper, fat osv
6. Kø fra inngangen og fram til kassa
7. At alle i køa skal ha fancy kaffe
8. Ubestemte kunder som spør om alt
9. Gå med søpla på søndager
10. Pene damer i alderen 40+ som kommer 1800 og blir sittende og drikke seg fulle og deretter nekte å dra

Ja, jeg kommer nok til å savne Choco litt, men mest gamle Choco med de som allerede har slutta...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfor er ikke det at jeg å helle sitter å ser på deg en hel arbeidsag under 10 små gleder?

Anonym sa...

11. Folk som forstår
Dagens ordbekreftelse: stattio

Maren sa...

Daniel, fordi!

Nora, ja, du har så rett!

Lise sa...

http://barfot.blogspot.com/2008/11/mariatag.html

tagga deg ;D