Countdown

mandag 3. november 2008

Mobilen viser Marens liv

Jeg har fått ny tlf. En Nokia et eller annet musikk-telefon opplegg. Den har farge skjerm og musikk.
Min gamle hadde bare snake 2. Jeg har gått rundt med en murstein siste ukene, men så ble Pappa lei og klagde til Anne som kjøpte ny telefon. Random.

Dette har telefonen å by på:


Vitaminbjørn på mobilen. Eller gummibjørn. Alt ettersom hva du liker best.



Søte-mobilen som har bilde av BUBLAN!

Dette har jeg gjort siste dagene:


Tulla Fischer med folk, as usual. Daniela!


Line var sinna!


Jeg testa om den nye telefonen min så meg.


Fotball! RBK gjorde det dårlig, LFC også. Men det blir bedre!! Lover!


På Tulla delte jeg og Annette en barne pommes frites. Det er ikke kult å kjøpe BARNE-pommes frites, i følge Børge bak disken.


Lasseliten. Savner deg masse, masse! Fikk som vanlig ikke bilde av største lillebror -.- Men savner han også, selvfølgelig.


Kose-katen! Stakar katen, hade vondt i laben!


Pommes Frites? Nei! Løkring i Pommes Frites skåla? Ja!


Joppe. Å så uskyldig vi ser ut da! :D


STOOOR studentmeny, vel! Masse cola og sjips.


Annette sminker seg for å se fin ut på deit med meg!


Kanskje var det derfor Line var sinna?

4 kommentarer:

Lise sa...

Bilder er kos =D

Maren sa...

Ja ^^

Anonym sa...

.. hvilket liv? mehehe
du har frrrræstn verdens søteste profilbildet! lurrvs it, lurrvs it.

dagens ordbekreftelse: dingo (I R SIRIUS)

Maren sa...

Haha, morsom du e Nora-hora :D

Æ savne dæm grønne svarte og grønne solbrillan æ hold i på bildet! Dæm va så genialt kul :D

DINGO :'D