Countdown

søndag 30. november 2008

Tagget av Lise

Okei. Det har seg sånn at Lise har tagget meg.

Slik fungerer det når Lise tagger meg:
1. Du må linke til den bloggen som har tagget deg.
2. Lag en liste over seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, og la dem vite det ved å kommentere bloggen deres.

Jeg er veldig sikker på at ingen av vennene mine vet alt dette om meg, ganske random facts du finner her:
1. Jeg har bodd på 6 forskjellige plasser i to forskjellige land.
2. Når jeg var liten pleide Bestefar å la meg dyppe sukkerbiter i kaffen hans før jeg spiste de.
3. Bestefar døde i 1996, samme dag neste år døde morfar.
4. Fra jeg var 2 år til jeg var 5 delte jeg, moren og broren min samme rom og vi hadde ikke TV.
5. Jeg kalte storebroren min for Bie når jeg var mindre.(Hans egentlige navn er Christer.)
6. Jeg tørr ikke være alene på rommet der bestefaren min pleide å sove.

Her er mine tags:
- Daniel
- Nora
- Ina
- Helena
- Erika

2 kommentarer:

Anonym sa...

FAEN
men okei
dagens ordbekreftelse: urinstst
URIN TENK

Maren sa...

mehehe :D