Countdown

mandag 17. november 2008

Oppsumering på ukas helg!

Helga!

Fredag:
Litt av en helg, det kan man si. Fyll, fest og faenskap.
På fredag var det hadeparty for meg fordi jeg har slutta på Choco Boco. Vi dro på indisk restaurant og deretter på 3B, en liten brun bar. Malcolm lærte meg litt british pool, synes jeg gjorde det brukbart, men jeg tapte...
Mine kjære eks-kollegaer betalte mat og drikke hele kvelden, noe som endte med at jeg dro hjem dritings. Og jeg kom ikke lenger enn til det andre ølglasset x) Hver gang jeg så bort og tilbake på glasset igjen, var det plutselig en del mer øl i glasset... Mystisk, du! Synes jeg var flink som kom meg hjem uten problemer. Tok taxi, jeg dro visst også innom 7/11 og kjøpte to cola og potetgull. Tenker på bakrusen når man er drita også, og så flink vi er :D

Lørdag:
Våkna av jææævlig drøm, vurderer å skrive om den seinere.. var skikkelig dårlig når jeg våkna og huska ikke med det første hvor jeg var eller hva jeg hadde gjort kvelden før. Men det meste kom tilbake etterhvert. Sjekka mobilen for å se hva som hadde gått inn og ut der, litt for mye trafikk i forhold til hva jeg selv husker :P Lørdag var det bursdagsfest hos Annette, liten greie bare. Koselig (: Endte med at jeg vaska spy og noen ble litt vel mer emosjonell enn andre, men sånt skjer jo.. :P Var en merkelig fest x) Dro hjem etterhvert, så litt Gilmore Girls og gikk å la meg.

Søndag:
Sov og sov. Også kom Torunn :D Også så vi TV og gjorde lekser, laga middag og jabba. Koselig kveld :)

Ingen kommentarer: