Countdown

onsdag 12. november 2008

Mobilliv

Mandag:
Tulla Fischer
Tirsdag:
@ Marit med Marit og Torunn
I dag:
Tulla Fischer, igjen! Jeg fikk Grusomme Gabriel og Fångad av en stormvind på telefonen i dag. Takk, Jostein Isbjørn. I følge Joppe er jeg en kinesisk dverg hamster? Tror det var det. Maren, si et annet dyr! Maren er måse, btw. Daniel er katt. Joppe er en...øø..husker ikke. Husker ikke Simon heller....

Lite tid til blogg i det siste. Har tatt litt bilder med mobilen igjen som du kan få se.


Tim med nisselue. Tim er da en hund.


Meg, Annette og Cathrine fra 10'ende.


Bilde av mannen som ligner på Axel Hennie.


Helle satt langt der borte, alene :(


Torunn og Eirik sov. Skjønner ikke hvorfor.
Vi har jo slik en sprudlende lærer? Bilde fra dagens
samfunnsfag time.


Vi driver å lage logo forslag og meny til kantina
Jeg går på Katta. Vi er så altfor tørre.


Storebror da han var liten.


Meg da, som har det ufattelig moro.


<3


Line tegnet meg, Eirik og Daniel. Line synes jeg
er veldig liten i forhold til Eirik og spesielt Daniel, og han har store føtter han!
MR. BIGFOOT! :D


Skissearbeid. Flink ja! x)


Meg, av Line.


Daniela!


Meg på Tulla med gjengen.


Søte koppen på Tulla!


Store boblejakka og lille Joppe!


Pommes Frites i panna, nam nam :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi! mæ! hahha! Æ dør..

Maren sa...

Haha, æ veit! xD

Eirik Andreas sa...

seriøst1: jeg SOV virkelig. jeg rakk til og med å drømme litt.
seriøst2: daniel har store bein i de skoa da! :-)