Countdown

tirsdag 1. januar 2008

2. Juledag

Nå kommer et par dager litt hengende etter.
Jeg har ikke vært flink jula, beklager, men det har vært jul...

Uansett, 2. juledag:

I dag ble brukt til så og si ingenting. Ventet hele dagen på å få dra på fest.
Egentlig skulle jeg vært med mine venner og feiret 2. juledag. Men siden jeg er på
Melhus med min familie her, ble det altså slik at jeg skulle på fest med min ste-bror
og hans venner.
Men det var da morsomt, og under vorset ble det etterhvert litt for mye øl og litt for mye vodka.
Også kom vi til Lundamo, og da ble det også litt for mye øl og litt for mye vodka...
Det tilsvarte da til muligens en del dumme handlinger som vi ikke trenger å snakke så mye
mer om.
Kom uansett hjem levende og litt for full, og uten hette på jakka :/
I de siste dagene har jeg også delt rom med mine to små, kjære små brødre. De var da selvfølgelig våken. Og hvor mye tull jeg sa til de når jeg kom for å legge meg, nei, det vet jeg ikke.

Ingen kommentarer: