Countdown

søndag 20. januar 2008

Mareritt uten like

Hæhæ, du tror jo jeg må være den emoen som sitter her, (ikke vondt ment, men "emo" har jo blitt en fjortiss trend hvor man sitter å gråter alene, så derfor ble det at jeg skrev det slik). men jeg er altså ikke det da. Emo altså. Kan hende du datt litt ut. Pleier å gjør det selv jeg. :-P Haha, nå datt jeg ut ja...Iallefall, jeg har mine grunner for å sitte å sutre, så ikke se på meg som om jeg er en selvopptatt liten skrikerunge. Det er jeg ikke. Gjør alt jeg kan for mormoren min om dagen og besøker henne hver gang jeg har mulighet til det. Ellers går jo skolen unna med lekser, prøver og innleveringer, og ikke minst prosjekt. Og i tillegg til dette har jo også dansinga begynt på igjen, og jobben ringer og maser i ett kjør, også har jeg jo et hjem som jeg liksom skal være i også. Men det er litt vanskelig nå for tiden. Heldigvis har jeg mine gode venner her for meg som lyser opp en ellers veldig stressende og slitsom hverdag :-)
Photobucket
Detter er pusekatten min. Den er verdens snilleste og mest kosete katta som fins!
Den er god og ha, spesielt nå om dagen.

God natt, sov godt!
Det skal jeg gjøre.
Glemte å fortelle om det jeg skulle fortelle om!
I går drømte jeg at jeg var gravid, og at Annette og Cathrine (to av bestevennene mine) også var gravide. Jeg fant ut etterhvert at jeg ikke ville være gravid lengere, men da var det forsent, jeg fikk ikke ta abort, jeg var jo bare 16. Barn midt oppi vgs, det gikk jo ikke. Men Annette og Cathrine sa jo at det bare var tøv. Skulle jo ikke fortsette på skole nå! Nå var det det å bli husmor som gjaldt, og det var det som var viktigst!!! Også begynte jeg og tenke på hva pappa kom til å si når han fikk høre at hans 16 årige datter var 5 mnd på vei??
DET VAR GRUSOMT! Og det var så virkelig, holdt på å gå i vei når jeg våkna igjen. Var så glad for at det bare var en drøm, du aner ikke! Lenge siden jeg har vært så redd!

Jaja, GOD NATT!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Jeez, fikk ikke æ vær gravid?

Maren sa...

Nei, men det ska du vær glad for. Hærreguda ass!

Cathrine sa...

Æ vil ikke vær gravid :O:O