Countdown

tirsdag 1. januar 2008

Drakk det nye året inn!

Med tanke på at jeg har vært sengeliggende de siste dagene, skulle jeg vel aldri har vært ut og feiret nyttårsaften. Men den er jo bare en gang i året!

Feiret i år først med familie og venner, og deretter venner og venners venner og venners venners venner. Tror ikke vi var flere enn venners venners venner :-) Det holder vel kanskje også...Ja!

Vi spiste pinnekjøtt i går, i dag også forresten, men nå snakker vi om i går. Jeg hadde dårlig matlyst og spiste såvidt noenting.
Jeg og Sarah dro til Fredrik i åtte tiden. Det var da de gamle fylle historiene kom, og det er de vi ikke vil vite no av.


Vi kom ned til Fredrik Bakken, etter en lang og kald tur. Også begynte vel kveldens vors og
etterhvert også kveldens fest.
Dette er da de fire bestevennene som etterhvert også ble i et rimelig humør :-)
Hadde det utrolig artig, og kvelden var lang. Ble til Fredrik fram til kvart på tolv, da fikk jeg og Annette bedskjed om å bli med Sarah og Cathrine videre. Etterhvert endte det i litt gråt for noen, som da kanskje skyldes litt for mye alkohol til en kropp. Jeg og Annette avløste oss litt med å gå en annen vei, rett og slett fordi Annette måtte på do. Vi gikk en lang omvei for å finne et lite skogholdt hvor vi da markerte oss. Så kom vi oss vel til Utsikten, og plutselig var vi hos Marit. Hos Marit var det mye folk, eller det var litt folk og de var ennå mer dritings enn
oss selv! Morsomt nok det, men vi kjente ingen og turen gikk videre for å møte Helena. Etter litt prat endte det med at jeg og Annette tok turen hjemover, vi skiltes ved Tavern og møttes igjen på MSN. :-)
Tror også jeg ringte en stakkar litt for mange ganger, i tillegg var han syk.
Men tror jeg er tilgitt, han var i godt humør i dag, heldigvis :-)


Nyttårsaften endte med at jeg la meg på gjestesenga inn til min kjære, fulle, storebror og vi så Bulldock Saints, eller noe i den duren, jeg sovnet etter et kvarter, han etter 20 min, og jeg våknet til rulleteksten. Det gjorde ikke han. Prøvde å sovne igjen, men ble alt for mye
høylytt snorking, så jeg flyttet meg til mitt rom. Og sovnet raskt igjen :-)

Ingen kommentarer: