Countdown

torsdag 10. januar 2008

Banana Phone

ringringringringringringringring BANANA PHONE!
Haha, søøøte sangen!

Mormor har det fælt, det er ikke bra, ingen i familien har det godt når hun ikka har det bra : / Jeg liker det ikke. Mormor tar det fint de dagene hun er bedre. Da smiler hun og ler masse, hun får ikke til å si så mye lengere, men hun ler masse, det er fint for oss å se.
Hun tar det fint. Det gjør ikke vi andre, men vi later som ingenting overfor henne og overfor hverandre. Kanskje vi prøver å late som det egentlig ikke skjer, vetikke, vet bare at vi ikke snakker så mye med resten av familien. Bare meg, bror og mamma snakker om det til hverandre. Ikke til de andre. Jeg gjentar meg selv. Bryr meg ikke egentlig. Mormor har det ikke bra, jeg vil at mormor ska få det bra,
at hun ska bli frisk, det skjer ikke. Det er trist.

Sånt som Banana Phone hjelper å holde humøret oppe, det gjør skolen også, skolen er fin å ha.
Venner også, selv om jeg ikke sier så mye, men de er der bare. Det er fint!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Huff, stakkar mormor :'(