Countdown

tirsdag 1. januar 2008

Fyllsjuke, Farvel, Jobb, Kino

3. Juledag.

I dag kom nok engang de dagene jeg hater mest i året. Det er de dagene hvor jeg stort sett er
deppa fra morran av. I tillegg var jeg også fyllesjuk denne gangen. Jeg snakker da om disse
dagene hvor mine to småbrødre reiser hjem igjen til Danmark. Skulle tro man greide å håndtere disse avskjdene bedre for hver gang, men det skjer ikke. Det blir bare værre. Jeg fikk ikke sagt ordentlig hade denne gangen siden jeg sov når de dro. Men våknet sånn halvt av
at min minste bror ga meg en klem, men følte ikke for å si at jeg var våken. Det ble lettere slik, for oss begge.

Senere på dagen sto jeg opp. Da hadde Anne dratt på jobb, Mats satt på rommet, ikke like fyllesjuk som meg, Bestemor var på badet og Pappa på stua. Gikk ned, ble møtt av Pappa's store glis og; "Koss e formen i dag da, Maren pia?!" Gryntet et svar og gikk på kjøkkenet, trykket ned en Ibux i halsen og skylte ned med vann. Mat?! Æsj!

Kom på jobb til 16:00, var ferdig igjen 20:00. Fikk spørsmål om å bli med på kino 22:40. Jeg var i bedre form og jeg ble med.
Før den tid ble det student meny fra Burger King, også kom Annette nedover. Vi tok bussen til byen, og vi så "Det gylne kompasset".
Jeg likte den. Annette og mange andre rundt meg hatet slutten. Jeg har ikke lest boka :-)

Vi skulle dra ut av salen, men var låst inne, så vi måtte stå å se på rulleteksten i 5min før vi fikk dra. Så skulle vi ta bussen, klokka var 00:35 elns. Det ble ikke noen buss, vi er så snartenkte vi! Nei! Ingen kunne hente oss, så vi måtte gå. Men det gikk bra.

I Ila holder de på å bygge tunell. Jeg har hørt at det skal vær bra akustikk i den tunnellen, så vi dro inn for å se.
Ikke for å sjekke akustikken, bare for å se.
Vi ser det ikke så godt, men bildet er tatt inn i tunnellen. Den gule Det andre bildet har jeg også tatt inn i tunellen, men denne gangen mot utgangen. Så du ser rundkjøringen rett fram.


Tror ikke jeg vil gå noe dypere inn i 3. juledag. Det var en lang dag! :-D

Ingen kommentarer: