Countdown

tirsdag 8. januar 2008


Animasjon!
Japp, det er hva jeg skal oppdrive tiden med de kommende ukene. Gleder meg veldig faktisk.
I dag og i morgen blir det stop-motion. Altså bilde for bilde. Også blir det Flash! Nei, det blir ikke like morsomt, tviler allerede.
Kan umulig være bra. Men men, vi får se...
Siste dagene har det vært mye sene kvelder med sjokkis, is og The O.C.
Jeg elsker The O.C. :-D Er verdens beste serie, synd det ikke er flere sesonger enn hva det er. Jeg vil ha flere sesonger!
Det hadde vært fint, men ikke så mange at det bare hadde blitt dumt, sånn som "I gode og onde dager", det har tatt av for alt for mange år siden. Men det er faktisk festlig! Tro det eller ei. Jeg og noen venner satt å ventet på å bli henta på nyttårsaften på dagen. Så vi så på TV3 og der sendte de "I gode og onde dager". Det var med en tiger, som var grønn :-D Dårlig utstyrt med ordentlig tigere, så de hadde satt inn en ved
litt hjelp av teknologiens vidunder!
Fantastisk dårlig å se på! Den var lys grønn, spesielt i kantene. Holdt på å dø av latterkrampe :-D

En plass jeg har tilbringt min fritid på litt for ofte i det siste.
Kjenner jeg begynner å hate denne plassen. Skal slutte innen 2008 er over, vetikke noe mer enn det enda.
Så fram til at det ikke plutselig blir veldig bra der, altså noe som også kan bli kalt orden og at folk kommer på jobb.
Lei av å komme i tid og utide for at noen andre er sjuk eller bortreist eller hva søren folk er...

På tirsdag skal jeg kjøp kamera! :-D Det blir Nikon D40. Gleder meg sykt, og dagene går sakte... : /
Men i morgen skal vi lage en pitte-liten animasjonsfilm, det kan bli festlig det også! :-)
Tror jeg har blitt glad i animasjonsauer også, men det er veldig festlig med animasjonsauer!

Ingen kommentarer: